torsdag den 15. juli 2010

Hvem bager på en laptop.



Der er lykkedes mig at fixe en af knægtens kammeraters latop, en Zepto. Den havde fået en, det de i fagsprog kalder en væskeskade ( Han havde spildt mælk i den, for nogen tid siden). Da Zepto er gået konkurs, ledte jeg efter et bundkort og fandt ud af at compal brugte det samme dele. Men da jeg Googlede rundt efter dette fandt jeg nogen, som havde bagt deres bundkort.
Så dette måtte jeg prøve, efter devisen alt at vinde intet at tabe. Jeg skilte den ad i atomer, og bagte bundkortet i 15 minutter ved 200 grader varmluft. Og krafthelvede om ikke det virkede da jeg fik den samlet igen. Bortset lige fra strømledningen til bundkortet, den kunne ikke demonteres, men en ny blev loddet på og vupti alt var fryd og gammen.
Hvis du prøver dette derhjemme så er det under eget ansvar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar