lørdag den 6. november 2010

Dagens dont....

....Var faktisk ikke ret stor, der blev lavet lidt udhæng på skuret. Det var på den del, som vender mod naboen, den har ikke haft høj prioritet og lidt beklædning. Jeg havde ellers regnet med den helt store DIY, men de ringede fredag klokken tolv og sagde at trappen var klar og skulle hentes inden et, og samtidig skulle jeg betale ved afhentning. Så det kunne jeg på ingen måde nå at arrangere. Jeg satser kraftigt på at få den hentet inden næste weekend.

Så det blev kun til det her. Beklædning på cykelskuret, nogle brugte stykker lærketræ, fra de gamle døre til skuret. Nu skal de blot tørre og males i en endnu ikke kendt farve når det bliver varmere.

Og det blev lavet med det her:

Min altid arbejdsvillige Hilti SFH 144, en dejlig maskine, dog en smule tung hvis du skal bruge konstant, men stærk til en del 6X100. Min Makita stiksav er uundværlig. Med de rigtige klinger holder den batteri meget længe. Lige nu bruge vi (mig og stiksaven) nogle Hilti klinger.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar