fredag den 5. november 2010

Kanal rundfart

Nu har vi, siden den 1. november, haft en pokkers masse kanaler til rådighed fra Boxer. De vil gøre os hooked på alle deres kanaler. Det er for så vidt et genialt markedsførings trix, overfor os, der normalt kun har de gratis kanaler, og har fundet os tilrette med dem. (gratis og gratis, vi betaler dog licens)

Men nu skal vi da endelig se kanaler, som ellers kun er os forundt når vi er på hotel i kongens København. Der er tanket popcorn i rå mængder, for nu skal vi dæleme underholdes af stue alteret.

Havde faktisk glædet mig lidt  til Zulu og Discovery. Og da jeg så blev opmærksom på at the Champ AKA Uffe Holm med show 3, var humøret i top. Men hold da kæft hvor var det en gang stor reklame med lidt stand-up ind imellem. Jeg opgave efter 50 minutter. forløbet var således. Uffe 11 min, Reklame 7 min, Uffe 22 min,  Reklame gud ved hvor længe, jeg gav op. Gud dødme ikke om der ikke også kom kane henover skærmen midt i udsendelsen.

Og denne her var ikke i blandt de viste, men som tidligere medlem af ladvogns klubben er den blandt favoritterne.


og i min Youtube søgen fandt jeg en fortsættelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar