søndag den 20. februar 2011

Få den mand væk

Hvem kan fjerne, altså jeg mener få ham væk, det jeg siger er, at han skal ikke være i æteren.

Tempoet forsvinder da fuldstændigt når Jonas Hansen er studievært på P3, når Jonas uden hvalen vender plader i radions p3, altså når ham der Jonas disc jockeyer på statsradiofoniens p3.

Normalt hører jeg meget P3, som regel hører jeg p3 gennem en hel arbejds dag, jeg hører tit p3 når jeg er på det pulserende arbejdsmarkede, men når Jonas kommer på er det tvingende nødvendigt for mig at finde andre kanaler, så leder jeg efter andre stationer på frekvens båndet, jeg skal så leder efter noget radio underholding andetsteds.

4 kommentarer:

  1. Jeg er FULDSTÆNDIG enig!!
    Mage til ord-skvaldrende radio-vært skal man da lede længe efter.
    Det er helt iorden man ikke kan udtale alle udenlandske artister ordentligt, men når man konsekvent udtaler alle engelske ord med dansk udtale og ikke gider gøre sig lidt umage, så mister jeg interessen. "Britta Spears"... come on...

    Jeg begynder også febrilsk at tune ind på andre kanaler og lede efter alternative underholdnings-muligheder når han toner frem fra højttaleren...

    PAK SIG VÆK!!

    SvarSlet
  2. Jeg er fuldstændigt enig!

    Jeg får det fysisk dårligt, når han er i radioen.

    Han er pissebelastende. Det er utroligt, at han kan få så meget taletid i æteren.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg forstå ikke han stadig er der.

    SvarSlet
  4. Helt enig...wanna be "Adam Duvå Hall" men når ham ikke til sokkeholderne...utroligt han kan lave radio på P3..det er trods alt landsdækkebnde radio... og ikke amatør lokal radio..

    SvarSlet