søndag den 2. januar 2011

Makita ka`

Jeg har før skrevet om min lille arbejdsomme Bosch GDR 10,8  som er lille stærk slagskruemaskine. Men når det komme til den almindelige 10,8 volter, så mener jeg ikke der er noget, som kan slå en Makita, den er meget let, kun 880 gram, og så har den 2 gear, priserne er ofte omkring  1.500,- men så får man også en alukasse med tilbehør og og og og ikke mindst Makitas slagskruetrækker. Set hos akku-pusheren






Den samme indefor Bosch en GSR 10,8, har en lidt mere kluntet krop, der ved mange skruer trykker meget på svømmehuden mellem pege og tommel, men det kan også være min hånd, der har en bygnings fejl. Men ellers kan de meget det samme. Men jeg har netop set at de har lavet en ny version, den har jeg ikke haft lejlighed til at prøve. Men for værktøjssuckeren er der virkelig noget at hente her, for omtrent 2.500,- får man hele 5 stykker akku og en lygte. Set her hos akku-pusheren








1 kommentar: