søndag den 23. januar 2011

Pernittengryn..?

Jeg vil føle mig snydt, hvis jeg havde købt denne Norway Geographical jakke til fuld pris, det der indernet vrimler med tilbud på disse jakker. Alle før priser, der reklameres med er fra fire til femtusinde. Det kan de jakke da umuligt ha kostet. På amerikanske hjemmesider koster de omkring $200, og det samme gør jakkerne fra Canada Goose.

Jeg har selv købt en på udsalg til 1.500,- nedsat fra 4.999,- men jeg har aldrig set dem før end der var udsalg.

Kvaliteten godtgøre squ heller ikke en pris på de 4.999,-. Der er en del løse tråde, og i min i der hul i lommen, (hvilket jeg har tænkt mig at klage over), Men derudover er jakken ekstremt varm og behagelig at have på, så jeg fortryder på ingen måde mit køb, men jeg mener at det er stramme den lidt at sige førprisen var 4.999,-


Eller er det bare mig, som knepper fluer


5 kommentarer:

  1. Næh, det skal da bare være i orden, specielt til den pris, men mon ikke de løse tråde er noget der klares med en saks fremfor i pakkeposten?

    Du hører iøvrigt ikke så varieret musik, hvis man skal tro din Musikken lige nu...

    SvarSlet
  2. Kan du ikke tage et 'fuldfigur' af jakken? den ser da meganice ud!

    SvarSlet
  3. @Thomas,
    Ja, ja skal da nok opdatere.

    @Thomas igen
    Tilgår

    SvarSlet
  4. Løse tråde plejer at være tegn på, at det er et kopiprodukt - nu er du vel ikke bløwn snyt, bette ven?

    SvarSlet
  5. @Jesper, det håber jeg sandelig ikke, den er købt på high street i downtown Thisted

    SvarSlet