lørdag den 16. oktober 2010

I have a dream...

Here fucking goes

jeg har sq virkelig haft en væmmelig drøm i nat. I ved en dem hvor man ikke rigtig ved om det er virkelighed eller ej.

Drømmen gik på, at jeg var ved at bygge hus, jeg var igang med at lave nyt tag, så ser jeg en mand jeg ikke kender, falde ned i en brønd, hvor jeg dagen forinden havde sat en pumpe ned. Jeg kan se oppe fra taget at han falder og falder og til sidst rammer han bunden med at slam og jeg kan se han knækker ryggen henover pumpen,

Jeg kigger mig omkring for at se om andre end mig har set det. Det er der ikke. Jeg beslutter så at gøre ingenting, manden skriger ikke på hjælp og ej heller bevæger han sig. Jeg konkludere dermed at han er død, og jeg gør ikke en døjt.

Næste dag kommer politiet, de taler ikke med mig, kun med min lillebror. Min bror fortæller mig at alarm centralen havde modtaget et opkald klokken 19:04 og retsmedicineren siger at han døde 19:05.

Nu begynder min hjerne så at stikke af med mig og tænker om han fået sagt noget til politiet om at jeg har set ham falde hullet.

Så er drømmen slut, og da vågner kan jeg ikke helt finde ud af om det var drøm eller om jeg virkelig er sådan en kold skid, som er ligeglad med andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar