mandag den 25. oktober 2010

Memory lane

Som beskrevet i det forrige indlæg, har jeg hentet hvad der skulle være de sidste kasser hos de gamle. Der i blandt mine gode gamle vinyl skiver.

Denne her vækker minder helt tilbage fra ungdomsklubben.



Hvor jeg vandt den årlige DJ konkurrence om hvem der skulle vende plader til klubfester. Det var egentlig ikke nogen konkurrence, det gjaldt blot om at ha flest venner, der ville stemme på en. Og det fik man ved at spiller deres musik, for man ville jo gerne være med i klubben. Havde der været valgobservatører var det med garanti ikke blevet godkendt.

De andre ting på repertoiret var blandt andet Yazz - The only way is up (den var på en mælkehvid maxi singel)
Et dj mix, hvor jeg fakede en scratch, de købte den, de troede virkelig at det mig der lavede det vildeste scratch.
Lidt som det her, en Nørd og det er altså Cutfather, dommer i det der X factor 2010.




Og lidt Miss B Haven. Den endte med en placering, hvilken husker jeg ikke, men det var nok ikke en nr. 1, for jeg fik de ringeste spilletider, altså dem mellem 19 og 21 og det var der ikke ret mange damer i. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar