søndag den 3. oktober 2010

Snøvl

Havde for en rum tid siden haft ringet til Gram, for at bestille nogle reservedele til køleskab og fryser. Problemerne var at termostaten i fryser ikke virkede efter en gang afrimning og køleskabslågen var sunket til uanede dybder.

Og det skal da lige nævnes at der ikke var nogen problemer med Gram, de sendte delene UB, til trods for at de er ihvertfald er over 3 år gamle.

Nå, men delene lå blot over køleskabet, og pludselig en dag virkede fryserens temperatur visning igen, kanon tænkte jeg, mon så også lågen retter sig selv??

Meeen der gjorde den ikke, så i dag har jeg rettet den op, kun ca. 6 uger efter jeg modtog delene.

Før:
















Under:

Endnu engang fik jeg brugt mit favorit værk, lågen blev demonteret uden at tage køleskabet ud. 
Wera Bit Ratchet.

Efter:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar