torsdag den 14. oktober 2010

På trapperne.....

Dette er vel nok danmarks historiens længste tilløb til investering af en ny trappe til 1. salen.

Selve ombygningen af huset har vel taget omtrent 3 år, men gangen står stadig i forfald. Det har i sandhed ikke været en hurtig ombygning, og min kone og ungerne skal have stor ros for deres tålmodighed under projektet, som er ad-hoc projekteret, ligesom resten af mine små under-projekter.



Jeg kan se det første tilbud fra leverandøren er fra d. 28. januar 2010, og ca. 3 måneder senere henvender jeg mig for at få dem til at sende en, så vi kan få kontrolleret de mål jeg selv har taget, det mener min kære Viv er en god. De henvender sig så engang i september og siger de vil kigge forbi og måle op

Jeg modtager så en ny tegning med mål på, hvor de beder mig kontrollere dem. Ja forstå det hvem der kan. Jeg fortæller dem så at de må står for opmålingen, de indvilliger og vips så har vi bestilt en trappe til levering i uge 44.



Nu står monteringen så bare tilbage. Og mons tro ikke det bliver F-L-O-T

6 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se den monteret.

    SvarSlet
  2. Hvad med den gamle trappe? Kan man overtage stumperne?

    SvarSlet
  3. @DFO
    Der er absolut en mulighed, men jeg havde lige håbet jeg kunne udøve min favorit hobby, nemlig " STIHL FB026 indendørs". ._.

    SvarSlet
  4. Jeg vil da gerne holde linjen varm til trappen, hvis du ikke har splittet den helt i atomer?

    SvarSlet
  5. @DFO, det er absolut stadig en mulighed, jeg fik kun en time i fredags til afhente den nye trappe i, så det bliver først næste weekend den står for skud.

    SvarSlet
  6. @Claus - Jeg er meget interesseret, og har planer om at trille en tur senere i november/start december med trailer und alles, men pga. delebørn/delebil problematik er jeg ikke så mobil denne weekend. Jeg har også en hemmelighed, som jeg gerne vil forklare dig, men du skal love mig ikke at kommentere på min blog om det endnu, for min mormor læser med der, og hun får først noget at vide senere...
    Kan du holde på en hemmelighed? fck1992@hotmail.com

    SvarSlet